Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017

Είναι κάτι μέρες / Βελέτζα Ειρήνη

Είναι κάτι μέρες που όταν ξημερώνουν κι ο Θεός ο ίδιος δεν τις κυβερνά είναι κάτι μέρες που όλα ερημώνουν θρύψαλα κομμάτια μέσα στην καρδιά Είναι κάτι μέρες συννεφιά και γκρίζο μαύρη τρικυμία και θολά νερά είναι κάτι μέρες που σε θέλω τόσο μα είπες το αντίο για στερνή φορά Είναι κάτι μέρες σκοτεινά παλάτια και γυρνά ο νους μου πίσω στα παλιά Είναι κάτι μέρες όνειρα κομμάτια δάκρυ και αλμύρα στάζει η καρδιά Είναι κάτι μέρες που εσένα ναι θυμάμαι τη ζεστή φωνή σου, τα χάδια, τα φιλιά Είναι κάτι μέρες που μόνος μου φοβάμαι κι έχω τόσο ανάγκη μια σου αγκαλιά Είναι κάτι μέρες που μου λείπεις Φως μου πες μου πως ν' αντέξω που είσαι μακριά; Είναι κάτι μέρες που σπάει ο λογισμός μου και το κορμί ζητάει ν' αναστηθεί ξανά
Γύρισε ξανά, μονάχα για ένα βράδυ να σ' έχω αγκαλιά μου με χάδια και φιλιά Γύρισε ξανά, του έρωτα σημάδι ν' αφήσεις στο κορμί μου κι ας πεθάνω πια



από: https://www.youtube.com/watch?v=2mafC0QKzsI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.