Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Αγίασμα νοσταλγίας / Μαίρη Σουρλή


Πρίγκιπά μου αντάλλαξες μαζί μου
το πιο ζεστό σου χαμόγελο αγάπης του έρωτα.
Ξύπνησες την παιδικότητα μου.
Ελπίδα ζήτησες κι αγκαλιές
να σε τυλίξω με τις λεπτές μου χορδές.
Φιλί που λησμόνησε ο ήλιος
στη χλωροφύλλη των ονείρων σου να γίνω,
με τον ίσκιο της καρδιάς μου να σε δροσίσω.
Ευγενική σου επιθυμία
να χορέψουμε βαλς κάτω απ’ τα δάκρυα χαράς
της βροχής του φθινοπώρου.
Εσύ κι εγώ.. Εγώ κι εσύ σ’ όνειρο μυρωμένο
μυστική συνάντηση σε καλπασμό αλόγου
να καταλαγιάσουμε μες στου ουρανού το φως.
Όλες μας οι λέξεις, ρίγους εκμυστηρεύσεις..
ευλογημένοι θησαυροί
χρώματα που δίνουν λάμψεις αγγέλων.
Αφυπνίζονται αισθήσεις, ιριδίζουν σκέψεις
κι αποκυήματα της φαντασίας,
σκορπίζοντας πόνους και καημούς.
Το ταξίδι έχει αρχίσει..
Στροβιλίζονται καινούργια φύλλα στην ψυχή μας.
Θέλω να μ’ αγαπάς.! Θέλω ν’ αγαπιόμαστε.!
Ερωτευμένοι στη ζωή να πορευόμαστε.!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.