Κυριακή 15 Απριλίου 2018

Ο ΚΑΦΕΣ / Τσιμπιρλή Βίκυ


Χρόνια περίμενα να πιούμε,
εκείνον τον ρημάδη τον καφέ !
Κι όσον καιρό μεσολαβούσε, ως νά΄ρθει εκείνη η ώρα,
εγώ επένδυα πάνω του πολλά !
Ναι ! στον καφέ !
Και περνούσε ο καιρός και περνούσαν τα χρόνια
και δοσ΄του εγώ, να συνδέω την ύπαρξη μου,
μ΄ένα φλυτζάνι καφέ !
Να προσδοκώ πως στον πάτο του φλυτζανιού,
θα έβρισκα ν΄απλώνεται περιχαρές το αύριο !
Σχεδιασμένο ευκρινώς κατά πώς τό΄θελα,
και τό΄χα ερμηνευμένο !
Πως φέρνοντας τον στα χείλη μου,
θα κατάπινα μαζί κι όλες τις απαντήσεις,
στα τόσα ερωτήματα,
που χρόνια γουργουρίζανε στο βάθος της κοιλιάς μου !
Πως όλο κι όλο που μου έλειπε,
θα τό΄χα στην ουσία του,
να κελαρύζει ρέοντας, απ΄τη λευκή πορσελάνη,
ίσα μες στα τοιχώματα, των ευσεβών μου πόθων !
Στις φυσαλίδες και στο καϊμάκι του,
είχα πάρει το ρίσκο μου,
να πλέουν τα όνειρα μου !
Ένας αφρός που φούσκωνε,
λίγο πριν πάρει βράση !
Σαν έφτασε στην τελική, το πλήρωμα του χρόνου,
κι αν ο καφές που γεύτηκα,
μού΄μοιασε πιότερο φωτιά,
σαν του αλκοόλ τον οίστρο,
που λίγωσε και μέθυσε
την σάρκα και τον νου μου,
κι αν ξημερώθηκα άγρυπνος
από την ένταση του,
κι αν μέτραγα ολονυχτίς,
όσες, την μάντρα πήδαγαν,
ονειροφυσαλίδες,
κι αν ένιωθα στα χείλη μου,
βαρύ- γλυκό το άρωμα,
απ΄την επίγευση του,
κι αν έπινα το ίδιο μου,
το σάλιο, γιατί σ΄είχε,
ανάκατο με φρουτανθούς
κι εξωτικό σαν δείλι,
αυτό που μού΄μεινε στερνά,
ήταν το σκούρο και πικρό,
στεγνό, στυγνό και σκοτεινό,
φτηνό του κατακάθι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μιας Ανθολογίας Ποιημάτων από το σύνολο των Ελλήνων Ποιητών- Ποιητριών αλλά και ορισμένων ξένων, καθώς επίσης και κειμένων που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Πιθανόν ορισμένοι ποιητές και ποιήτριες να μην έχουν συμπεριληφθεί. Αυτό δεν αποτελεί εσκεμμένη ενέργεια του διαχειριστή του Ιστολογίου αλλά είναι τυχαίο γεγονός. Όσοι δημιουργοί επιθυμούν, μπορούν να αποστέλλουν τα ποιήματά τους

στο e-mail : dimitriosgogas2991964@yahoo.com προκειμένου να αναρτηθούν στο Ιστολόγιο.

Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι σεβόμαστε πλήρως τα πνευματικά δικαιώματα του κάθε δημιουργού, ποιητή και ποιήτριας και επισημαίνουμε πως όποιος δεν επιθυμεί την ανάρτηση των ποιημάτων του ή κειμένων στο παρόν Ιστολόγιο, μπορεί να μας αποστείλει σχετικό μήνυμα και τα γραπτά θα διαγραφούν.

Τέλος υπογράφουμε ρητά ότι το παρόν Ιστολόγιο δεν είναι κερδοσκοπικό και πως δεν η ανάρτηση οποιουδήποτε κειμένου, ποιήματος κτλ γίνεται με μοναδικό στόχο την προβολή της ποίησης και την γνωριμία όλων όσων ασχολούνται με αυτή, με το ευρύτερο κοινό του διαδικτύου.